Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Άκης Μπακογιαννάκης: Μεγάλη τιμή για μένα τον ενδιαφέρον της Μαγούλας, αλλά είμαι παίκτης του Παναρκαδικού

Ο Άκης Μπακογιαννάκης με τον Φίλιππα Σαλαπάτα



Την "πόρτα" έδειξε στον Στέλιο Βογιατζή ο Αντώνης Μαυρέας, όταν του ζήτησε τον Άκη Μπακογιαννάκη για να τον εντάξει στον Αστέρα Μαγούλας.  Ο τεχνικός της ομάδας του Αστέρα, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον βραχύσωμο μεσοεπιθετικό της ομάδας του Παναρκαδικού.

Ο Άκης Μπακογιαννάκης απάντησε για το ενδιαφέρον της ομάδας της Αττικής:

" Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον του Αστέρα Μαγούλας και του προπονητή της Στέλιου Βογιατζή. Με τιμά ιδιαίτερα και μου ανεβάζει τις υποχρεώσεις μου απέναντι στην ομάδα μου και τον κόσμο του Παναρκαδικού. Εγώ είμαι παίκτης του Παναρκαδικού και δεν σκέφτομαι να πάω σε άλλη ομάδα. Ο προπονητής μου Αντώνης Μαυρέας μας δίνει την δυνατότητα να παίξουμε καλή μπάλα και πάμε την ομάδα μας στην παραπάνω κατηγορία."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου