Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Επιστολή του Παναγιώτη Παναγούλια


Ο Παναγιώτης Παναγούλιας εκτός από καλός ποδοσφαιριστής, είναι και από τους λίγους ανθρώπους που ξεχωρίζουν για τον καλό τους χαρακτήρα. Μετά την συμφωνία με την ομάδα του Παναρκαδικού, έστειλε μια επιστολή, που ανακοινώνει τα εξής:

Φεύγω από την Τεγέα μετά από δύο πολύ επιτυχημένα χρόνια. Είμαι χαρούμενος που ήμουν μέλος αυτής της ομάδας η οποία ότι δεν είχε καταφέρει  όλα τα προηγούμενα χρόνια, τα κατάφερε τα δύο τελευταία, κατακτώντας το κύπελλο και το πρωτάθλημα Αρκαδίας.
Δυστυχώς, η προσπάθεια που καταβάλλαμε όλοι σ’ αυτή την ομάδα δεν είχε το αντίκρισμα από την τοπική κοινωνία και τους διάφορους φορείς, με αποτέλεσμα όπως όλα δείχνουν η ομάδα να μη μπορέσει να αγωνιστεί στο περιφερειακό πρωτάθλημα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι εμείς  σαν μέλη της ομάδας αυτής κάναμε το χρέος μας.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας κ. Τσιπιανίτη  Δημήτρη, τον κ. Τσιπιανίτη  Σούλη και τον κ. Λιλή Παναγιώτη για τον σεβασμό που έδειξαν στο πρόσωπό μου με την άψογη  συμπεριφορά τους. Το Αρκαδικό ποδόσφαιρο έχει ανάγκη  από τέτοιους ανθρώπους.
Στη συνέχεια να ευχαριστήσω τον προπονητή της ομάδας κ. Τζήλο Γιώργο για όλα όσα μου έχει δώσει αυτά τα χρόνια. Όλοι γνωρίζουν την αξία του ως προπονητής μα πάνω απ όλα ως άνθρωπος.
Επίσης, να ευχαριστήσω τον βοηθό του, Τάσο Κοτσιρήλο  έναν εξαιρετικό άνθρωπο που λατρεύει το ποδόσφαιρο.
Τέλος, ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου για τη μεγάλη πίστη και δύναμη που έδειξαν τις δύσκολες στιγμές. Τονίζω ότι, μπορεί να χωρίζουν οι δρόμοι μας ποδοσφαιρικά , πάντα όμως θα μας ενώνουν οι μεγάλες  στιγμές που ζήσαμε μαζί.
Εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα της Τεγέας.
Όσον αφορά την καινούργια μου ομάδα τον Παναρκαδικό, είμαι πολύ χαρούμενος που ξαναγυρίζω στην ομάδα που έκανα τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα.

Ευχαριστώ τους ανθρώπους της Διοίκησης που με εμπιστεύτηκαν και τον προπονητή της ομάδας κ. Μαυρέα ,έναν αξιόλογο προπονητή που από την πρώτη στιγμή που ήρθε στον Παναρκαδικό έδωσε το στίγμα του δίνοντας μεγάλη ώθηση στην ομάδα.
Εγώ από πλευράς μου γνωρίζω το μέγεθος του ονόματος «ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟΣ» και επίσης πόσο βαριά είναι αυτή η φανέλα και θα δώσω τον καλύτερο εαυτό ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της.
Δεν θα ήθελα να παραλείψω να ευχαριστήσω ακόμα δύο σωματεία που έδειξαν ενδιαφέρον προς το πρόσωπό μου, την ΑΕΚ Τρίπολης και την Φαλαισία.

                                                                                     Παναγιώτης Παναγούλιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου