Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Ο διεθνής τερματοφύλακας Αλέξης Τζόρβας επισκέφθηκε τις ακαδημίες του PLAY TIME.



Το περασμένο Σάββατο ο διεθνής γκολκίπερ του Παναθηναϊκού Αλέξης Τζόρβας , επισκέφθηκε τις ακαδημίες του Γιάννη Τζόρβα (ξαδέλφου του), που συνεργάζεται με τον σύλλογο του τριφυλλιού.

Από νωρίς το πρωί, μαζεύτηκαν στα γήπεδα 5χ5 πολλοί μικροί φίλοι και θαυμαστές του Αλέξη Τζόρβα, που με μεγάλη υπομονή και αγάπη προς το πρόσωπό τους, υπέγραφε αυτόγραφα και έβγαζε φωτογραφίες.


Οι ακαδημίες του PLAY TIME, τίμησαν τον διεθνή τερματοφύλακα. 


Αλέξης Τζόρβας:

Έχω επισκεφθεί πολλές φορές ακαδημίες του Παναθηναϊκού. Σήμερα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, γιατί η ακαδημία ανήκει στα  ξαδέλφια μου. Εδώ, στην Τρίπολη δημιουργήθηκε  ένα κέντρο  που προωθεί  νέα παιδιά και δημιουργεί μια ισορροπία στο ποδόσφαιρο. Αισθάνομαι πολύ  όμορφα με τα παιδιά και προσπαθώ να είμαι κοντά σε αυτά.  Την ίδια χαρά που έχουν αυτά μαζί μου, αυτή νοιώθω και εγώ για αυτά.
Δεν με φοβίζει το «είδωλο» που έχει κάθε παιδί , για οποιοδήποτε παίκτη. Εγώ προσπαθώ να δώσω σε κάθε παιδί  ότι καλύτερο υπάρχει από τον εαυτό μου. Αισθάνομαι ισορροπημένος σαν αθλητής και άνθρωπος. 



Γιάννης Τζόρβας (PLAY TIME):
              
Τα ξαδέλφια! (Γιάννης-Αλέξης-Τάκης)

Θέλω να ευχαριστήσω τον Αλέξη Τζόρβα για την επίσκεψή του στις ακαδημίες  μου.  Είναι κάτι που έδωσε μεγάλη χαρά στα παιδιά των ακαδημιών, αλλά και σε άλλα παιδιά της Τρίπολης που ήλθαν στις εγκαταστάσεις για να το δουν από κοντά.
Ο Αλέξης εκτός από καλός ποδοσφαιριστής , είναι και καλό παιδί. Τον γνωρίζω βέβαια και εκτός του αθλητισμού. Του εύχομαι ότι καλύτερο για αυτόν, τόσο στην προσωπική του ζωή, όσο και σαν αθλητής.
Επί τη ευκαιρία, θέλω να ευχαριστήσω και τους ποδοσφαιριστές του Αστέρα που έχουν περάσει από τις ακαδημίες και συναντήθηκαν με τα παιδιά.
Κλείνοντας να ευχαριστήσω και τους Γιώργο Καζαντζίδη και Λεωνίδα Αρμόνη που βοηθούν τις ακαδημίες από την θέση των προπονητών.

Φωτογραφίες από την επίσκεψη του Αλέξη Τζόρβα:






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου