Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Άγγελος Κουλουράς: Θα τρίβεται τα μάτια σας!


Το καλοκαίρι «έπαιξε»  πολύ το όνομά του για μεγάλη ομάδα της Αθήνας. Το Εθνικό Αστέρα. Μετά από αρκετό καιρό παρουσίας του στην ομάδα της Καισαριανής, τελικά δεν ευδοκίμησε η μεταγραφή του και  μίλησε η καρδιά του Άγγελου.
Έμεινε στην ομάδα που έχει δεθεί μαζί της. Την Δόξα Μεγαλόπολης.

Μας δήλωσε: « Συνεχίζω τελικά στην ομάδα της καρδιάς μου, την Δόξα.  Έχω ωριμάσει αρκετά, ποιο πολύ από κάθε άλλη φορά και αποφάσισα να μείνω στην Μεγαλόπολη απορρίπτοντας κάθε άλλη πρόταση που είχα από άλλες ομάδες μεγαλύτερης κατηγορίας.  

 Σημαντικό για μένα είναι και η παρουσία στην τεχνική ηγεσία του Βασίλη Κούβαλη. Κοντά του θα μάθω πολλά από τα μυστικά του ποδοσφαίρου. Βέβαια και έχει παίξει ρόλο σε αυτό και η διοίκηση που έχει κάνει σημαντικές κινήσεις μέχρι τώρα.

Ανυπομονώ να ξεκινήσει η προετοιμασία. Φέτος θα τρίβουν όλοι τα μάτια τους με την απόδοσή μου. Ευχαριστώ τον κόσμο της Μεγαλόπολης, που με έχει αγκαλιάσει πολύ ζεστά. Τους υπόσχομαι ότι θα κάνω ότι μπορώ να βοηθήσω την ομάδα.

Εύχομαι σε όλους καλή ποδοσφαιρική σεζόν, χωρίς τραυματισμούς.                   

3 σχόλια:

  1. Ρε παλιο πουθενα ποιος νομιζεις οτι εισαι?Με το ζορι παιζεις στη δοξουλα και θελεις να πας πιο πανω?Μαθατε ολοι μπαλα!Προσπαθησε να σωθειτε νωρις φετος και ασε τις δηλωσεις,βεντετα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε κουλουρα αγορι μου ποιος νομιζεις οτι εισαι? βοηθα την ομαδα σου να σωθει νωριτερα φετος και ασε τις δηλωσεις...παλιο πουθενα!! ανυπαρκτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για την άποψη σας είναι σεβαστή......για εσάς είμαι ένας πουθενάς το σέβομαι....άλλη φορά όμως να σχολιάζεται επώνυμα όπως κάνω και εγω γιατί αλλιώς μια ζωή ανώνυμοι θα μείνετε τα φιλία μου....κουλου9

    ΑπάντησηΔιαγραφή