Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Παν. Παναγούλιας : Πηγαίνω σε έμπειρη ομάδα


Ο Παν. Παναγούλιας είναι αναμφισβήτητα παίκτης που έχει αποδείξει την ποδοσφαιρική του αξία. Χρόνια στα γήπεδα Αρκαδίας , έκανε την παρουσία του αισθητή και σαν σωστός χαρακτήρας. Γεγονός που οι ομάδες όλες κάθε καλοκαίρι του θέλουν να τον εντάξουν στο δυναμικό τους.

Από τη νέα σεζόν ο Παναγιώτης θα αγωνίζεται με τα χρώματα του Παγγορτυνιακού. Αφήνει τον Παναρκαδικό μετά από μια άσχημη χρονιά για αυτόν. 

Φέτος που στο πάγκο του Παναρκαδικού θα είναι ο Γιώργος Τζήλος ο προπονητής ,που μαζί του έχει συνεργαστεί άψογα και έχουν «σηκώσει» κούπες, ο έμπειρος παίκτης, αλλάζει στρατόπεδο.

Μας δήλωσε τα εξής :
 « Δυστυχώς οι υποχρεώσεις του Παναρακαδικού είναι μεγάλες. Εγώ λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, δεν θα μπορέσω να αναταπεξέλθω. Υπάρχουν πολλά ταξίδια και δεν είναι συμφέροντα για μένα.

Μου είπε ο κ. Τζήλος να μείνω, αλλά δεν γίνεται. Τον ευχαριστώ πολύ για την πρόταση  που έκανε και για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας κ. Ψυχογιό γιατί μου έδωσε το δελτίο μου και πήγα στον Παγγορτυνιακό. Τους εύχομαι καλή επιτυχία στο δύσκολο πρωτάθλημα της Δ΄ Εθνικής.

Στην ομάδα της Γορτυνίας πήγα μετά από «πίεση» που δέχθηκα εδώ και αρκετό καιρό από τον Αντώνη Σπύρου. Τον ευχαριστώ για την προτίμηση στο πρόσωπό μου και την εμπιστοσύνη που μου δείχνει. Είναι έμπειρη ομάδα, με παίκτες αξίας. 

Αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει καλό κλίμα και η ομάδα μπορεί να φθάσει ψηλά. Εξ  άλλου θα το προσπαθήσουμε όλοι μας. Ναι είχα προτάσεις και από άλλες ομάδες μακριά από την Τρίπολη, αλλά δεν μπορούσα να πάω. Ελπίζω να κάνουμε μια καλή χρονιά, με την νέα μου ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου