Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Αργυρόπουλος: Πέρασα καλά στην Τρίπολη, έχω φίλους


Ήλθε στην Τρίπολη μικρό παιδί και ανδρώθηκε. Έπαιξε τέσσερα χρόνια ποδόσφαιρο και από πέρυσι ανήκει στον Πλατανιά. ο Λεωνίδας Αργυρόπουλος , γύρισε στην Τρίπολη σαν αντίπαλος.
Να δούμε τι δήλωσε:



Πολύ παράξενα τα συναισθήματα που έχω. Πέρασα 4 πολύ όμορφα χρόνια στην Τρίπολη, είμαι πολύ ευχαριστημένος. 

Είδα σήμερα φίλους μου από την πόλη και από την διοίκηση. Χάρηκα πάρα πολύ, που βρέθηκα κοντά τους. Με υποδέχθηκαν με πολύ ζεστασιά, σαν να μην έχω φύγει.

Είμαι σε καλό σύλλογο, αισθάνομαι ότι είμαστε μια οικογένεια. Προσπαθούμε για το καλύτερο και πιστεύω να πάμε πολύ καλά. 

Το παιχνίδι ένιαι πολύ δύσκολο και θέλει προσοχή. Ο Αστέρας είναι πάρα πολύ καλή ομάδα. Φέτος ειδικά έχει και πολύ καλή έδρα, το έδειξε και από πέρυσι αυτό. 

Εμείς θα παίξουμε το παιχνίδι μας και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Εγώ είμαι επαγγελματίας και αγωνίζομαι με τον Πλατανιά και θα παίξω βέβαια για το συμφέρον της ομάδας, αφήνοντας τους συναισθηματισμούς στην άκρη για 90 λεπτά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου