Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Γιάννης Γιαννακούλιας : Ευχαριστημένος για την επιλογή μου


Ο Γιάννης  Γιαννακούλιας πέρασε έξι χρόνια από την ομάδα της Τεγέας, έχοντας κερδίσει εντυπώσεις, όχι μόνο αγωνιστικές , αλλά και συμπεριφοράς. Από φέτος θα φορά την  φανέλα της Φαλαισίας και θα προσπαθήσει με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του, να βγάλει την ομάδα πρωταθλήτρια. Ας δουμε τι δήλωσε:
Επέλεξα να είμαι ποδοσφαιριστής της Φαλαισιας γιατί είναι μια ομάδα με σωστή οργάνωση και στόχους φιλοσοφία της διοίκησης και του προπονητή της Φαλαισιας για το ποδόσφαιρο, αλλά και γενικότερα με έκαναν να πω το τελικό ναι και νιώθω χαρούμενος και σίγουρος για την απόφαση μου. Στην προηγούμενη ομάδα μου την Τεγέα, πέρασα εξι χρόνια με καλές αλλά και κάποιες συγκεκριμένες κακές στιγμές. Κρατώ σαν ανάμνηση τις καλές και τις κακές τις αφήνω σ εκείνους που τις δημιούργησα, τους γνωστούς-αγνώστους μόλων της διοίκησης. Τέλος θα ήθελα να ευχηθώ στους συμπαίκτες μου, στη διοικήσει και στους φιλάθλους της ομάδας να έχουμε μια επιτυχημένη χρονιά με υγεία πάνω απ όλα.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΙΑΣ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ Α.Ο ΦΑΛΑΙΣΙΑΣ

3 σχόλια:

  1. ioyda πουληθηκες για 30 αργυρια.αλλα το μηλο κατω απ την μηλια θα πεσει!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στη τεγεα και να θελεις δεν παιζεις παλι.του χρονου εχει και το ανεμοδουρι ομαδα και πληρονει καλα.τωρα στη φαλαισια παρε μεγαλεςτσεπες να βαλεις τα λεφτα'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σιγα μη θελει να παιξει στην ομδα των πουλημενων,της ξεφτυλας και της σφαλιαρας,μονο φαλαισια ρε!παμε γερα φαλαισιαρα,πρωταθλημα φετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή