Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Δημήτρης Τσιόγκας : Γυρίζω στην ομάδα της πατρίδας μου


Ο έμπειρος αμυντικός μετά από πολλά χρόνια απουσίας του από την ομάδα του Παγγορτυνιακού, ξαναφορά την φανέλα του για την επόμενη σεζόν.

Ο Τσιόγκας είχε τα τελευταία χρόνια πολύ καλή παρουσία στην ομάδα του Παναρκαδικού, όπου την θεωρεί ακόμα πρωταγωνίστρια και το πρώτο φαβορί για τον τίτλο.  Μίλησε στους «Προπονητές της Εξέδρας" και δήλωσε τα εξής:

« Ξαναγυρίζω στα πάτρια εδάφη για να κλείσω την καριέρα μου.  Μετά από καιρό θα φορέσω και πάλι την φανέλα του Παγγορτυνιακού, που στο παρελθόν έχω γνωρίσει μεγάλες στιγμές.
 Ευελπιστώ να κάνουμε μια καλή πορεία, τέτοια που να μην ξαναπέσει η ομάδα σε περιπέτειες για την υπόθεση παραμονή της στην κατηγορία. Δεν της αξίζει τέτοια τύχη. 
 Έφυγα από ένα μεγάλο και ιστορικό σωματείο του Παναρκαδικού, γιατί έχει μεγάλες υποχρεώσεις, κάνει πάντα πρωταθλητισμό και εγώ με τις υποχρεώσεις που έχω δεν μπορώ να ανταπεξέλθω. 

Σίγουρα ένας παράγοντας για την επιστροφή μου , ήταν και ο Αντώνης Σπύρου, που  έχει πολλούς φίλους στο ποδόσφαιρο. Θα βοηθήσει την ομάδα πάρα πολύ, είμαι σίγουρος γι  αυτό. Είναι έμπειρος και μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω.  Το έχει δείξει στο παρελθόν με την προηγούμενη ομάδα του, που έχουμε δει πόσο πολύ στάθηκε κοντά της. 

Έχουμε και ένα νέο προπονητή τον Στράτο Γεννιτσαριώτη , που έχει όρεξη για δουλειά. Εμείς θα τον βοηθήσουμε όλοι μας, για να πάρει εμπειρίες για την συνέχεια, που βέβαια θα βοηθούμε όλοι μας με  πρώτη την ομάδα μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου