Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Γιάννης Κυριακόπουλος : Ωραίο θέαμα και πρωτάθλημα!


Ο Γιάννης Κυριακόπουλος επέστεψε στον Παναρκαδικό μετά από 5 χρόνια. Νεστάνη, Αθήνα και τρία χρόνια στην Μελιγού.  Σήμερα ανακοινώθηκε από  την ομάδα της Τρίπολης και ο έμπειρος πλέον  «πασπαρτού» δήλωσε στους  «Προπονητές της Εξέδρας».

« Είμαι πολύ χαρούμενος που γυρίζω σε μια πολύ μεγάλη ομάδα της πόλης μου με τεράστια ιστορία.  Πολύ σημαντικό για μένα είναι, που θα παίξω με τους φίλους μου την παρέα μου, που είμαι κάθε μέρα μαζί τους.  Θέλω να πιστεύω ότι θα ευχαριστήσουμε τους φίλους της ομάδας, προσφέροντας ωραίο θέαμα και να είμαστε αυτοί που θα πάρουμε το πρωτάθλημα. 

Δεν μπορώ να ξεχάσω τις ωραίες στιγμές που πέρασα στην Μελιγού με τον Ερμή για τρία χρόνια. Θέλω να τους ευχαριστήσω ιδιαίτερα, γιατί όντως ήταν όμορφες οι στιγμές μαζί τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου