Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Ουριμπάρι: «Δεν ξέρω τίποτα για Άρη»

Ουριμπάρι: «Δεν ξέρω τίποτα για Άρη»

Άγνοια για τα μεταγραφικά σενάρια που τον θέλουν να αποτελεί στόχο του Άρη, για εναλλακτική λύση στο αριστερό άκρο της άμυνας, δηλώνει ο Μπρούνο Ουριμπάρι. Ο Αργεντινός έμεινε ελεύθερος από τον Αστέρα Τρίπολης και θα ήθελε να συνεχίσει στους Αρκάδες, ωστόσο κανείς δεν τον έχει προσεγγίσει από τη διοίκηση και μάλλον κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί ούτε το επόμενο διάστημα. 

«Γιατί με ρωτάτε για τον Άρη; Ειλικρινά δεν ξέρω τίποτα. Εγώ είμαι στην πατρίδα μου ξεκουράζομαι και κανένας δεν έχει μιλήσει μαζί μου», ανέφερε χαρακτηριστικά στο «arcadia-sports» και ευχήθηκε την παραμονή του Αστέρα στην κατηγορία: «Θα ήθελα να μείνω. Έχει ολοκληρωθεί το συμβόλαιό μου αλλά δεν μου έχει πει κανείς τίποτα από την ομάδα. Ελπίζω να μείνει στην Σούπερ Λίγκα ο Αστέρας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου