Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Νίκος Αναστασόπουλος : Ο Αστέρας πρέπει να πάρει έναν έμπειρο προπονητή




Έτοιμος να αναζητήσει το νέο σταθμό της καριέρας του είναι ο Νίκος Αναστασόπουλος, ο οποίος μίλησε στο www.sport-fm.gr. Ο έμπειρος τερματοφύλακας, έλυσε πριν λίγο καιρό την συνεργασία του με τον Αστέρα Τρίπολης, επέστρεψε στην ιδιαίτερη πατρίδα του όπου και ξεκουράζεται και πλέον έχει στα χέρια του προτάσεις, τις οποίες και εξετάζει. 

Συνέντευξη στον Χρήστο Οικονόμου 

«Αυτή την περίοδο είμαι στο χωριό μου, ξεκουράζομαι και σκέφτομαι το μέλλον μου. Έχω κάποιες προτάσεις, όμως δεν βιάζομαι να αποφασίσω. Είναι ακόμα πολύ νωρίς. Θέλω να αφιερώσω λίγο χρόνο στην οικογένειά μου, φτιάχνω το σπίτι μου στο χωριό μου και κυρίως ξεκουράζομαι», είπε αρχικά και συνέχισε: «Με έχουν πλησιάσει κάποιες ομάδες, μου έχω εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους και έχω κάποιες προτάσεις, όμως θέλω να περιμένω και να μην βιαστώ». 

Αναφορικά με τα στοιχεία που αναζητεί στον επόμενο σταθμό της καριέρας του, τόνισε: «Θέλω να κάνω ένα βήμα παραπάνω. Στην Τρίπολη πέρασα πολύ ωραία και τώρα θέλω να φτάσω ακόμα ψηλότερα. Αυτό θα κοιτάξω να πετύχω μέσα από τη νέα μου ομάδα. Να μπορώ να κάνω το βήμα παραπάνω». 

Ο Νίκος Αναστασόπουλος, ήταν μαζί με τον Αντώνη Λαδάκη από τους πιο αγαπητούς παίκτες στην Τρίπολη. Οι μόνοι που αποθεώνονταν όταν όλοι οι άλλοι τα «άκουγαν» από τους πικραμένους φιλάθλους. Ο ίδιος δεν κρύβει την αγάπη του για την ομάδα και τον κόσμο: «Στην Τρίπολη έχω πάρα πολλούς φίλους. Πέρασα υπέροχα και θα τους αγαπάω για πάντα. Θα είναι μέσα στην καρδιά μου και φυσικά θα έχω τις καλύτερες αναμνήσεις». 

Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην προσπάθεια που κάνουν οι Αρκάδες για παραμονή στην κατηγορία: «Εύχομαι πραγματικά να κερδίσει την μάχη ο Αστέρας και να παραμείνει γιατί το αξίζει. Η επόμενη σεζόν, αν τον βρει στην Σούπερ Λίγκα, θα είναι δύσκολη καθώς θα χρειαστούν πολλές μεταγραφές. Πρώτα όμως πρέπει να αποκτηθεί ένας ικανός προπονητής, ο οποίος θα μπορέσει να δέσει την ομάδα και να την κάνει ένα ωραίο σύνολο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου