Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Μεγάλες κουβέντες του Γιώργου ΤΖήλου, σε συνέντευξη στον Φώτη Αλεξόπουλο



Επ’ ευκαιρίας θα θέλαμε να εκφράσουμε μία απορία ζητώντας την τοποθέτησή σας. Αποτελείτε ένας προπονητής ο οποίος τα προηγούμενα χρόνια καταφέρατε να πάρετε τη Νεστάνη από το πουθενά και να την οδηγήσετε στην Δ’ Εθνική. Στη συνέχεια αναλάβατε μία ομάδα όπως είναι η Τεγέα η οποία ως τότε πραγματοποιούσε απλά μία αξιόλογη παρουσία στην Α’ τοπική κατηγορία και την οδηγήσατε αρχικά στην κατάκτηση του Κυπέλλου Αρκαδίας πέρυσι και φέτος στην κατάκτηση του τίτλου και στην άνοδο στην Δ’ Εθνική. Είναι επιτυχίες που θα μπορούσαν να σας ανοίξουν τις πόρτες για μεγαλύτερους συλλόγους της περιοχής. Για παράδειγμα ο Αστέρας που σε διάφορα τμήματα απασχολεί πολλούς προπονητές, αλήθεια δεν σας έχει πλησιάσει κάνοντας σας κάποια πρόταση συνεργασίας, έστω και στα τμήματα υποδομής;


Η αλήθεια ότι όσον αφορά τον Αστέρα ποτέ δεν έχω δεχθεί κάποια πρόταση και ποτέ δεν με έχει πλησιάσει κάποιος άνθρωπο του Αστέρα. Πιστεύω ότι αυτοί που ανακατεύονται με τα τμήματα υποδομής του Αστέρα με αγνοούν επιδεικτικά και δεν θα ήθελαν καμία συνεργασία μαζί μου. Είναι απλός ο λόγος που δεν με θέλουν, γιατί προσωπικά είμαι συναισθηματικά δεμένος με το σύλλογο, υπήρξα ποδοσφαιριστής του Αστέρα σε δύσκολα χρόνια και είμαι ένας άνθρωπος υπερήφανος, δεν παρακαλάω και δεν τρέχω πίσω από κανέναν και απλά είναι δύσκολο και γι’ αυτούς να με αποδεχθούν. Πλέον το έχω ξεπεράσει αυτό και δεν νοιώθω καμία πικρία. Άλλωστε εγώ έχω ένα συναισθηματικό δέσιμο με την ομάδα αυτή το οποίο θα το έχω για πάντα, ενώ αυτοί έχουν ένα δέσιμο μόνο με το οικονομικό κομμάτι και επομένως ότι κάνουν το κάνουν για τα λεφτά. Είμαστε δύο διαφορετικοί λοιπόν κόσμοι και ίσα-ίσα πιστεύω ότι πήραν ένα σωρό προπονητές εκεί στον Αστέρα, ανοίγοντας μου και μένα το δρόμο να δουλέψω με λιγότερο ανταγωνισμό. Αν το δω όμως και από άλλη οπτική γωνιά νομίζω ότι με εξυπηρετεί και πάλι αυτό που έγινε γιατί μπόρεσα και έδειξα την αξία μου σε έναν δύσκολο χώρο όπως είναι αυτός του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου εν μέσω οικονομικών προβλημάτων και με λίγα μέσα.

πηγή: http://www.contraepithesi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου