Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Αστέρας Τρίπολης : Καλή χρονιά, χωρίς αγωνιστικά προβλήματα…



Έγινε η πρώτη προπόνηση για την ομάδα του Αστέρα Τρίπολης, σήμερα το απόγευμα στις 7, παρουσία 100-150 φιλάθλων, που υποδέχθηκαν τους παίκτες και τον προπονητή με επευφημίες.

 Οι παίκτες βγήκαν με μία ώρα καθυστέρηση, γιατί νωρίτερα ο Ισπανός κόουτς της ομάδας τους έδειξε βίντεο. Παράλληλα έγινε και το καθιερωμένο «καλωσόρισμα» από την διοίκηση και η γνωριμία των παλαιών παικτών με τους νέους.


Η προπόνηση για πρώτη μέρα ήταν αρκετά σκληρή, κράτησε δύο ώρες κάνοντας φυσική κατάσταση και στο τέλος έπαιξαν εκπαιδευτικό διπλό.

Οι Μπαρτολίνι και Πουλίδο ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα και ακολούθως έφυγαν από το γήπεδο νωρίτερα.

Ο Τζέρυ Ούγκεν ασχολήθηκε με τους δύο πορτιέρο Στεφανάκο και Κυριακόπουλο, που ως συνήθως τους έβγαλε το… λάδι.

Στην προπόνηση έδωσαν και το παρών ο Γιώργος Μποροβήλος  και ο Γιάννης Καημενάκης.


Στο τέλος ο νέος προπονητής του Αστέρα Όσκαρ Φερνάντεθ έκανε δηλώσεις, όπως και οι παίκτες Λαδάκης, Κωστούλας και Φορμίκα.





Όσκαρ Φερνάντεθ

«Είναι θετικές οι πρώτες σκέψεις από την παρουσία μου εδώ, ειδικά όταν βλέπεις τους ποδοσφαιριστές να έχουν διάθεση για δουλειά και τον κόσμο να έρχεται στην προπόνηση για να τους παρακολουθήσει. Η ομάδα δε θα έχει συγκεκριμένο στυλ παιχνιδιού. Θέλω να δουλέψουμε πολύ στην κατοχή μπάλας και να κερδίζουμε κάθε αγώνα. Είμαι περήφανος που είμαι προπονητής στον Αστέρα και θα κάνω τα πάντα για να είναι περήφανος όλος ο κόσμος. Θα φτιάξουμε μια ομάδα που θα παλεύει και θα προσπαθεί να παίζει ωραίο ποδόσφαιρο».

Θανάσης Κωστούλας



«Ευχαριστώ τους μεγαλομετόχους που με έφεραν εδώ. Θα κάνω τα πάντα για να τους δικαιώσω. Θα κοιτάξουμε να αποφύγουμε τα περσινά λάθη για να έχουμε καλύτερη πορεία. Θα δουλέψουμε μαζί νέοι, παλιοί και ξένοι για να κάνουμε ένα καλό σύνολο που θα παίζει ωραίο ποδόσφαιρο».


Λαουτάρο Φορμίκα


«Είμαι χαρούμενος που είμαι στον Αστέρα. Είναι οργανωμένος σύλλογος με καλές εγκαταστάσεις. Από όσο είδα έχει εξελίξιμους παίκτες για να μπορέσουμε να φτιάξουμε ένα καλό σύνολο. Θα δίνω τα πάντα στο γήπεδο για να κερδίζει η ομάδα»

Λεωνίδας Αργυρόπουλος :  Πιστεύω θα έχουμε μια καλή χρονιά φέτος, να είμαστε καλύτεροι από πέρυσι. Προέχει να έχουν όλα τα παιδιά την υγεία τους, να μην υπάρχουν τραυματισμοί. Προσωπικά θέλω να είμαι υγιής, να δουλέψω πολύ και να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα μου. 

Αντώνης Λαδάκης : Πρώτα από όλα καλή επιτυχία στα νέα παιδιά που ήλθαν στην ομάδα. Ακούσαμε ότι είναι καλοί παίκτες και πιστεύω να βοηθήσουν την ομάδα. Επίσης και ο νέος προπονητής έχει καλό παρελθόν και πιστεύω να βοηθήσει όλα τα παιδιά να έχουμε καλή απόδοση και να παρουσιάσουμε ωραίο θέαμα. Πιστεύω να δημιουργήσουμε ένα δυνατό σύνολο και να μην έχουμε άλλες περιπέτειες όπως πέρυσι. Εύχομαι υγεία σε όλους.

Επίσης είναι πολύ σημαντική και η παρουσία του κόσμου στο γήπεδο. Ελπίζω φέτος να δώσουν ένα βροντερό παρών στις κερκίδες του γηπέδου με την παρουσία τους.

Υπήρχε συμφωνία εδώ και πολύ καιρό. Σήμερα απλά έγινε το τυπικό μέρος και ολοκληρώθηκε η συμφωνία. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Αστέρα και τον προπονητή που συναίνεσε στην παραμονή μου. Ελπίζω τα επόμενα δύο χρόνια να δικαιώσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν.

Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στον Αστέρα για έκτη χρονιά, αφού έχω δεθεί με την ομάδα, αλλά και με την Τρίπολη που πλέον είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Ελπίζω να πάμε φέτος καλύτερα από πέρσι και να παίξουμε καλύτερο ποδόσφαιρο.» 

Χρήστος Πιπίνης: Εύχομαι να είναι μια καλή χρονιά για τον Αστέρα και για μένα. Ελπίζω να λείψουν τα περυσινά άσχημα γεγονότα, που έκαναν άνω – κάτω το ποδόσφαιρο και να μην ξαναεμφανιστούν. Υγεία να έχουμε όλοι μας.
Από τον εαυτό μου περιμένω να πάρω παραπάνω ευκαιρίες για να μπορέσω να τις αξιοποιήσω και να παίξω ποδόσφαιρο. Έτσι θα μπορέσω να δικαιώσω αυτούς με έφεραν στον Αστέρα. 

Μανόλης Στεφανάκος : Πιστεύω φέτος οι οιωνοί θα είναι καλύτεροι από πέρυσι. Ν έχουμε μια καλύτεροι χρονιά, ένα καλύτερο πρωτάθλημα με καλύτερη πορεία.  Περιμένω να πάρω ευκαιρίες κάτω από τα γκολπόστ, τώρα που έφυγαν οι δύο καλοί τερματοφύλακες, ο Ντεγκρά και ο Αναστασόπουλος. Δεν με φοβίζει η Super L. Είμαι έτοιμος να παίξω. Πιστεύω με την προσθήκη των νέων παικτών και την παρουσία του νέου προπονητή, θα φτιάξουμε ένα αξιόλογο σύνολο και δεν θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα. Εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο.

Δηλώσεις σε βίντεο:

Όσκαρ Φερνάντεθ

Λαουτάρο Φορμίκα

Αντώνης Λαδάκης

Θανάσης Κωστούλας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου